Post powitalny...na ostro ;)

       Witajcie na moim kolejnym blogu. Super,że tu Jesteście :).  Kolejny blog i kolejna "moja przestrzeń". W sumie taka trochę moja-nie moja bo któż chciałby przyznać się czy "szpanować" niepełnosprawnością. Ja również nie zamierzam tu tego czynić. Blog nie ma być miejscem, w którym będę, czy mam nadzieję-będziemy (bo fajnie byłoby gdybyście tu też uczestniczyli aktywnie)się nad sobą użalać. Nie będzie to też miejsce "cukierkowe". Ma być prawdziwie-chcę poruszać tematy, które mnie bolą, wkurzają, nurtują w polskiej rzeczywistości Osób z niepełnosprawnościami (bo mamy niepełnosprawności, a nie jesteśmy niepełnosprawni-ostatecznie to,że "coś nam jest" nie definiuje nas w zupełności); w związku z tym,że ma być prawdziwie,pewnie niejednokrotnie będzie też nerwowo-nie będę więc również wstydziła się czasem przekląć bo są sytuacje, w których po prostu inaczej się nie da.
      Mam nadzieję,że będzie się fajnie czytało, ale również że zarówno osoby z niepełnosprawnościami, jak i bez nich będą tu aktywne.
Do "zobaczenia" wkrótce ;).
PS. zainteresowanych tematyką rekrutacyjno-hr'ową zapraszam również na mojego drugiego bloga: HrInfo

Komentarze

  1. Hej. znamy się z różnych mediów społecznościowych, dużo dyskutowałyśmy na podobne tematy prywatnie.
    Nie zaskakuje mnie, że coraz więcej OzN zakłada własną działalność, przy tym, co dzieje się na rynku pracy. Chciałabym, byś poruszyła na tym blogu tematykę przedsiębiorczości wśród OzN.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, super pomysł :) na pewno się tym zainteresuje :)
      Pozdrawiam również Aniu :)

      Usuń

Prześlij komentarz